آیا باشگاه مشتریان باعث افزایش فروش میشود؟
پنجمین کنفرانس باشگاه مشتریان در برج میلاد تهرانلینک کوتاه: ارسال دیدگاه
پنجمین کنفرانس باشگاه مشتریان و برنامههای وفاداری مشتریان با حضور مدیران سازمانها و برندهای مختلف، روز چهار اسفند ماه در برج میلاد برگزار شد.
هدف از برگزاری این کنفرانس طرحیست که در سازمانهای مختلف کشور در حال پیاده سازیست و توانسته جای خود را بین ابزارهای مختلف نگهداری و بازاریابی مشتری باز کند. همچنین ضریب شکست بالای پروژههای باشگاه مشتریان در سازمانها دلیل اصلی برگزاری سمینارها و کنفرانسهای این چنین است.
در این همایش علیرضا جعفری به سخنرانی و تدریس در کارگاهها پرداخت. در پایان کنفرانس به شرکتکنندگان گواهینامه معتبر موسسه IQS انگلستان اعطا شد.