گزارش اختصاصی اینوتاکس از فیناستارز ۲۰۱۷: گفتگو با روحالله پرنیان«مدیر استارتآپ شرینو»
شیرینو؛ شبکهی اجتماعی خرید است با محتوای کالالینک کوتاه: ارسال دیدگاه
روحالله پرنیان«مدیر استارتآپ شرینو» در توضیح فعالیت این استارتآپ به خبرنگار اینو تاکس گفت: «شیرینو شبکهی اجتماعی خرید است که محتوای آن کالاست. در این شبکه، کالا به اشتراک گذاشته میشود و کاربر هم امکان اظهار نظر دارد و هم خرید مستقیم . در واقع کاربر، سبد خریدی ایجاد میکند که چند کالا را از فروشگاههای اینترنتی با یک بار پرداخت خریداری میکند و در منزل تحویل میگیرد.»
مدیر استارتآپ شرینو گفت: «این ایده تحت وب است و نسخهی اندروید و وب آن راهاندازی شده است.»
پرنیان در توضیح مشکلات موجود در این حوزه بیان کرد: «اولین و بزرگترین مشکل این است که به جز تهران، در هیچ شهری امکان فعالیت به لحاظ جذب سرمایه و سرمایهگذار و اتصال به بانک وجود ندارد.»