گزارش اختصاصی اینوتاکس از فیناستارز ۲۰۱۷ : گفتگو با حمید فدایی «مشاور و مدرس گیمیفیکیشن و مارکتینگ و SEO»
گیمیفیکیشن؛ یک ماژول مبتنی بر تجارتلینک کوتاه: ارسال دیدگاه
حمید فدایی «مشاور و مدرس گیمیفیکیشن و مارکتینگ و SEO» در پاسخ به پرسش خبرنگار اینوتاکس در مورد اینکه اگر کسی طرح یا ایدهای دارد؛ چگونه میتواند به محصول یا پول نزدیک شود؛ گفت: «گیمیفیکیشن بازار نیست؛ یک ماژول مبتنی بر تجارت و کسب و کار است. چنانچه کسی کسب و کاری دارد، گیمیفیکیشن برای آن کسب و کار یک نسخه و یک استراتژی مناسب دارد که برای مخاطب بسیار بهصرفه است.»
فدایی در ادامهی توضیحات خود گفت: «گیمیفیکیشن نسخهایست که مادامالعمر میتواند کنار کسب و کار شما باشد. پایان ندارد فقط به روزرسانی و فازبندی میشود.»
مشاور و مدرس گیمیفیکیشن و مارکتینگ و SEO در مورد استفاده از گیمیفیکیشن توضیح داد: «استفاده از گیمیفیکیشن، بودجهی زیادی لازم ندارد، ترس ندارد و بسیار ساده است. علاقمندان به کسب و کار باید تحقیق و مطالعه کنند، کاربر و مخاطبشناسی کنند، با متخصصین و مشاورین گفتگو کنند.»
او بیان کرد: «حدود %۵ از استارتآپها در حال حاضر از گیمیفیکیشن استفاده میکنند و نرخ محتوای این تعداد در محافل استارتآپی یا حتی بین مردم بسیار بالا و قابل توجه است.»