پرونده‌ی تعامل استارت‌آپ‌ها و رسانه-گفتگو با سید ابراهیم علیزاده، دبیر تحریریه روزنامه تجارت فردا

استارت‌آپ‌ باید رسانه‌ی خود را بر اساس شناخت مخاطبانش انتخاب کند

سید ابراهیم علیزاده دبیر تحریریه روزنامه تجارت فردا و مولف کتاب “متغییر پنهان در سرمایه‌گذاری” است. علیزاده در گفتگو با اینوتاکس به بررسی تغییرات فضای کسب‌وکار، مصرف‌کننده و رسانه در سال‌های اخیر می‌پردازد. او متعقد است که سرمایه‌گذاران در مرحله‌ی اولیه‌ کار نمی‌توانند به محتوای تولیدشده در رسانه‌ها درباره‌ی استارت‌آپ‌ها اکتفا کنند.

مشروح صحبت‌های او را در این ویدئو ببینید.

لینک کوتاه: